søndag 20. november 2011

Klarer nesten ikke vente!

Nå teller vi virkelig ned altså! Vet det blir nok av andre ting enn bare nyhuset å tenke på fremover, men hodet er allikevel i husets kriker og kroker. Jeg har for lengst begynt å tenke farger, belysning,møbler og det beste; accesories:)

Et par uker siden spontankjøpte vi sofa til stuen nede! Og det var faktisk jeg som var den spontane her:) Mannen ble måpende tilskuer når hans fru raskt og besluttsomt valgte sofa, trekk, ben og leveringsdato på under 30min! Ikke vanlig for å være meg altså!Jeg er nok mer en analytiker til vanlig; skal veie for og i mot i mente.

Ganske stolt var jeg, og her ser dere "vidunderet" fra Bolia; "Scandinavia"
(Puter har jeg ikke gått til innkjøp av enda, må jo vurdere for og i mot først hihi)
Riktig farge

God søndagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar